Kulturka


Produkty wg producenta



Tworzenie cyfrowych postaci


powiększ

Tworzenie cyfrowych postaci

Cena: 59.00 zł


Opis produktu: Tworzenie cyfrowych postaci
Tworzenie cyfrowych postaci

Jeśli można w dwóch słowach napisać, co jest celem niniejszej książki, nasuwa się tylko jedna myśl: DOBRA ZABAWA. Staraj się rozwijać swoje umiejętności, ale nie popadaj we frustrację, jeśli nie uda Ci się zrobić czegoś tak, jak zrobił to któryś z podziwianych przez Ciebie grafików, który zajmuje się modelowaniem postaci od zarania dziejów. Szukaj własnego stylu, własnego miejsca i trwaj w przekonaniu, że eksperymenty z programami 3D doprowadzą Cię do stworzenia znakomitych obrazów. Do kogo adresowana jest książka? Jeśli zapoznałeś się z powyższymi wskazówkami (i wymyśliłeś już, nad którą z najbardziej nielubianych osób chciałbyś poznęcać się wczasie modelowania), zastanów się przez chwilę, do której z wymienionych niżej grup możesz sam siebie zaliczyć. Początkujący Jeżeli dopiero zaczynasz zajmować się modelowaniem trójwymiarowych obiektów i potrzebujesz pomocnej dłoni w zakresie tworzenia postaci, przeczytaj książkę od deski do deski. Poznasz w niej różne techniki modelowania -- od siatek przez metacząstki do powierzchni sklejanych. Choć niektóre z opisanych w książce przykładów mogą wydać Ci się dość trudne, zapoznasz się w nich z możliwościami różnych programów i zawsze będziesz mógł do nich wrócić w przyszłości. Średnio zaawansowany Jeśli znasz już podstawy trójwymiarowego modelowania i chciałbyś przejść na wyższy poziom wtajemniczenia, zdecydowanie polecam Ci tę książkę. Szczegółowo opisane ćwiczenia pozwolą Ci zrozumieć tajniki działania programów i zdobyć wiedzę oraz wprawę, które są niezbędne do rozwinięcia własnego warsztatu technik i metod modelowania. Profesjonalista W kolejnych rozdziałach książki natkniesz się na wiele cennych wskazówek i sztuczek, które mogą ułatwić Ci codzienną pracę nad modelami. Nawet najbardziej doświadczeni graficy powinni od czasu do czasu korzystać z wiedzy i doświadczenia innych. Co znajdziesz w książce? Kolejne rozdziały książki zawierają opisy projektów tworzonych w następujących programach: LightWave 6.0; 3D Studio MAX 3.1; Hash Animation:Master 2000 (wersja 8.5). Są to najszerzej omawiane w książce narzędzia pozwalające na modelowanie i animację postaci. Oprócz nich przeczytasz o kilku innychaplikacjach, które mogą okazać się pomocne w pracach związanych z tą tematyką. Są to: Organica; Amapi 3D v5.1; Poser 4. Jeden z końcowych rozdziałów książki poświęcono modelowaniu środowiska, w którym zamieszkuje postać i kilku innym aspektom pracy z cyfrowymi postaciami. Znajdziesz tu wzmianki o następujących programach: World Construction Set; Vue d?Esprit; Bryce 4; Amorphium; Illusion 1.1; LifeForms 3.9 i Mega MoCaps. Zestaw wymienionych wyżej programów pozwala na zrealizowanie niemal wszystkich zadań związanych z modelowaniem (choć oczywiście -- ze względu na koszty -- nie namawiamy do zakupu każdego z nich). Choć niektóre z nich na pierwszy rzut ok


Podobne do: Tworzenie cyfrowych postaci


60.00 zł
Animacja cyfrowych postaci

Proces tworzenia wirtualnej postaci składa się z szeregu decyzji. Określasz...

75.00 zł
Animacja cyfrowych twarzy

Ta jedyna w swoim rodzaju książka jest przewodnikiem po najbardziej...

57.50 zł
Synteza i optymalizacja układów cyfrowych

Autor przedstawia nowoczesne spojrzenie na wspomagane komputerowo...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Kultura

W dziale High-Tech

W dziale Extreme

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Gry

W dziale Sport

W dziale Lifestyle