Kulturka


Produkty wg producenta



Teoria komunikacji mediów t.1


powiększ

Teoria komunikacji mediów t.1

Cena: 46.54 zł


Opis produktu: Teoria komunikacji mediów t.1
Teoria komunikacji mediów t.1

Zbiór artykułów z zakresu dość szeroko pojętego komunikacjonizmu. Autorzy posługują się przeróżnymi i zróżnicowanymi teoriami, co wynika między innymi z ubogiej jak dotąd paradygmatyzacji wiedzy o komunikacji. Teoria Aktora-Sieci jako teoria mediów i komunikacji Czy współczesna demokracja stanowi zagrożenie dla mediów? Katolicka doktryna medialna: historia, główne tezy, dokumenty Medialne reprezentacje ról: dziennikarz-polityk-politolog Polityczne funkcje nowych mediów Poetyka reportażu polskiego po 1989 roku. Zarys problematyki Dwa światy, dwie rzeczywistości, czyli telewizyjna transmisja sportowa


Podobne do: Teoria komunikacji mediów t.1


28.50 zł
Dziecko w świecie mediów i konsumpcji

Dziecko w świecie mediów i konsumpcji to książka analizująca sytuację...

32.00 zł
Dydaktyka mediów

Rewolucja technologiczna, zalew medialnej informacji, globalizacja i rozwój...

18.00 zł
Deontologia mediów

Autor pisze o wartościach, na których opierają się istniejące w przeszłości i...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Lifestyle

W dziale Gry

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale High-Tech

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Sport

W dziale Kultura