Techniki kreatywności
Kilkadziesiąt metod pobudzania kreatywności i szukania najlepszych pomysłów krok po kroku. Wszystkie opisane tak, żeby można było na tychmiast wypróbować je w praktyce. Realna pomoc w znajdowaniu skutecznych i oryginalnych rozwiązań w firmie i w życiu prywatnym. Ws kazówki jak zorganizować pracę w sposób sprzyjający powstawaniu dobrych pomysłów.
Najlepsza droga żeby znaleźć świetny pomysł, to mieć wiele pomysłów
Linus Pauling
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak to się dzieje, że niektórzy ciągle sypią jak z rękawa nowymi i odkrywczymi pomysłami? Nie tkwi w t ym żaden sekret. Po prostu ? często nie do końca świadomie ? ?kreatywne osoby? stosują określone techniki, które pozwalają im twórcz o pobudzić umysł.
Książka ?Techniki kreatywności? zapozna cię ze sposobami na
TWOJE WŁASNE, ŚWIETNE POMYSŁY
Kreatywność to cecha potrzebna niemal w każdej dziedzinie życia, zarówno zawodowego jak i prywatnego. W działach wielu firm? zwłaszc za w zespołach zajmujących się marketingiem, PR, sprzedażą ? kreatywność jest uznawana za jedną z najważniejszych wartości. Jeśli ch ciałbyś lepiej wykonywać swoją pracę zyskując uznanie kolegów i szefów ? ta książka jest dla ciebie.
Kreatywność przydaje się także w życiu prywatnym. Na pomysł na urodzinowe przyjęcie, zabawę z dzieckiem czy wakacyjną przygodę można wpaść przypadkiem, albo szukać go z użyciem specjalnych technik. Jeśli nie wiesz, jak się za to zabrać ? koniecznie sięgnij po ?Tec hniki kreatywności?.
Książka pomoże ci zorientować się, jak możesz rozwijać kreatywność własną i twoich znajomych. Poznasz najważniejsze techniki i dowie sz się, kiedy je stosować, gdzie leżą ich granice i jakie narzędzia kreatywności lepiej zostawić innym.
Ksiażka jest przygotowana tak, żeby po jednorazowej lekturze łatwo było praktycznie wykorzystać opisane techniki. Na początku znajdz iesz odpowiedzi na podstawowe pytania: czy kreatywność jest wrodzona? czy można rozwinąć swoją kreatywność? czym różnią się różne sp osoby myślenia?. Potem opisane są szczegóło dziesiątki technik. W każdym z opisów znajdziesz oczywiście szczegółowe informacje o spo sobie użycia danej techniki, potrzebnych przyborach lub elementach, czasie trwania itp. Książkę kończy rozdział o organizacji kreaty wnej firmy i o tym, jak sprawić, żeby kreatywność stała się elementem firmowej kultury.