Sztuka przytulania klientów
Mistrz obsługi klienta odkrywa swoje sekrety zbudowania długotrwałych biznesowych więzi i lojalności klienta. Fundujemy naszym klientom prysznic wytężonej uwagi. Nie mam ani cienia wątpliwości, że naszą filozofię da się zastosować w sprzedaży niemal wszystkiego ? od silników samolotowych po woreczki z fasolą do gry. Jack Mitchell Jedyny sposób na pozostanie w biznesie to posiadanie klientów ? i Jack Mitchell wie, jak ich przyciągnąć i jak utrzymać. Jego złudnie proste, lecz ujmujące podejście do obsługi klienta polega na przekonaniu, że związek jest sercem każdej transakcji. Filozofia biznesowa Jacka zasadza się na ?uściskach? ? indywidualnych podejściach, które wywierają wrażenie i zadowalają klienta, w rodzaju: ? Zapamiętywania imienia psa klienta ? Telefonowania do klienta, by się upewnić, czy jest zadowolony z dokonanego zakupu ? Oferowania ?dziecięcego kącika? z telewizorem, książkami i poczęstunkiem ? Wiedzy o golfowych handicapach klienta ? Przedstawiania klientów potencjalnym partnerom biznesowym ? Pozwalania klientowi na wykonanie prywatnego telefonu z biura To dowiedziona teoria ? przytulanie działa! Firma Mitchells/Richards osiąga najwyższe marże zysku w branży, a także cieszy się zadziwiającą lojalnością klientów. Książka Sztuka przytulania klientów, uzupełniona o anegdoty będące przykładami nadzwyczajnej obsługi klienta, wyjaśnia, jak każde przedsiębiorstwo może zastosować filozofię przytulania w celu przyciągnięcia wspaniałego personelu, obniżenia kosztów marketingowych i zapewnienia sobie wyższych zysków brutto oraz długoterminowych dochodów. W czasach, gdy obsługa klienta decyduje o sukcesie lub porażce, Sztuka przytulania klientów pokazuje, jak jedyna w swoim rodzaju filozofia Jacka przynosi upragnione rezultaty. JACK MITCHELL jest dyrektorem spółek Mitchells/Richards, dwóch spośród odnoszących sukcesy sklepów odzieżowych w branży.