Szermierka słowna
Jak wyjść obronną ręką ze starcia z męczącym współpracownikem? Jak dyskutować z wyjątkowo złośliwym przełożonym? Jak poradzić sobie z narzekającym klientem? Książka dla wszystkich, którzy w pracy i w życiu prywatnym często muszą wykazywać się błyskotliwością, sprytem i refleksem. Wybierz i opanuj techniki, które ułatwią Ci obronę i kontratak podczas ważnej rozmowy. Zobacz, jak dyskutować taktownie, a jednocześnie skut ecznie, i zyskać uznanie świadków oraz uczestników rozmowy. Jeśli chcesz zostać naprawdę wytrawnym negocjatorem, naucz się niepostrz eżenie wyprowadzać rozmówcę z równowagi ? a samemu pozostać zupełnie spokojnym. Porady autora pomogły już pracownikom dziesiątek fir m, w których prowadził szkolenia z zakresu zarządzania, podejmowania decyzji i współpracy.