Superslogany
Superslogany, czyli wyjątkowe hasła pamiętane jeszcze długo po
zakończeniu kampanii, wyróżniają się spośród innych komunikatów
reklamowych i sprawiają, że produkt, usługa, firma, kandydat czy
organizacja zdobywają przewagę nad konkurencją.
Steve Cone, twórca wielu znanych kampanii reklamowych, analizując
doskonale oraz chybione hasła z dziedziny marketingu, polityki i
popkultury, w inteligentny i dowcipny sposób zdradza wszystkie tajniki
sztuki tworzenia supersloganów.
Odpowiada m.in. na następujące pytania:
Czym supersiogany różnią się od pozostałych 99% wypowiedzi języka
mówionego i pisanego?
Dlaczego pewne hasta są wieczne, a inne umierają młodo?
Dlaczego prezydentem zostaje kandydat z najlepszym sloganem wyborczym?
Jak przyciągnąć uwagę za pomocą muzyki i dżingli?
Jak skłonić konsumentów, aby uwierzyli w obietnicę marki, czy tego
chcą, czy nie?
Książka Superslogany wnikliwie omawia jeden z najważniejszych aspektów
budowania wizerunku marki - uczy, jak stworzyć hasło, któremu odbiorcy
nie będą w stanie się oprzeć. Jest zatem obowiązkową lekturą dla osób
związanych z reklamą, marketingiem i PR.