Sprzedaż usług
''SPRZEDAŻ USŁUG'' to praktyczny poradnik dla wszystkich firm sprzedających usługi, zarówno w czystej formie, jak i w połączeniu z tow arami. W książce przedstawiamy różne style sprzedaży występujące w branży usługowej. Będziesz miał możliwość przeanalizowania własne go stylu sprzedaży i skorzystania ze wskazówek, jak go rozwinąć, aby osiągać dużo lepsze wyniki. Radzimy też, w jaki sposób pracować z klientami posiadającymi różny styl dokonywania zakupów. Ponadto przedstawiamy czynniki mające wpływ na zwiększenie opłacalności i efektywności sprzedaży. Radzimy również, jak przeprowadzać spotkania i pracować z klientami kluczowymi, nowymi klientami itp. Wy brane zagadnienia: - Jak zatrzymać kluczowych klientów i zwiększyć sprzedaż na ich rzecz - Jak pozyskać nowych klientów i nawiąza ć z nimi długofalową współpracę - Jak zwiększyć prawdopodobieństwo zaakceptowania oferty przez klienta - Opracowanie efektywnego systemu sprzedaży usług - Style sprzedaży i style dokonywania zakupów - 10 ważnych czynników, mających wpływ na efektywność spr zedaży usług - Przeanalizuj i rozwiń własny styl sprzedaży - System pracy z kluczowymi klientami - Testy sprawdzające - Wars ztaty