Sprzedawcy wartości
Książka Sprzedawcy wartości dotyczy zagadnienia zarządzania wartością
oferty. Autorzy omawiają zarówno założenia tej koncepcji, jak i sposoby
jej wdrażania. Proponują narzędzia, dzięki którym można sprawić, aby
sprzedawcy w odpowiedni sposób prezentowali klientom wartość produktów
lub usług i we współpracy z nimi dokumentowali uzyskiwane dzięki temu
korzyści.
James C. Anderson, Nirmalya Kumar i James A. Narus rozwijali i
doskonalili swoje podejście do sprzedaży przez wiele lat, doradzając
klientom z różnych rynków oraz badając praktyki zarządzania. Ożywiają je
mnóstwem praktycznych przykładów zaczerpniętych z rozmaitych branż i
krajów.
Niniejsza książka proponuje strategię sprzedaży skuteczniejszą niż
składanie klientom mglistych obietnic czy konkurowanie ceną. Podejście
oparte na wartości może zainspirować zwłaszcza osoby zajmujące się
marketingiem i menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż.
- author: James A. Narus, James C. Anderson, Nirmalya Kumar