Opis produktu: Spacerownik warszawski 1 - Majewski Jerzy, Bartoszewski Dariusz, Urzykowski Tomasz
Spacerownik warszawski 1 - Majewski Jerzy, Bartoszewski Dariusz, Urzykowski Tomasz
Spacerownik warszawski'' zawiera opisy dziesięciu tras spacerów po wybranych dzielnicach stolicy, które były publikowane w zeszytach dodawanych do ''Gazety Stołecznej'' w 2006 r. Książka została wzbogacona o dodatkowe informacje i zdjęcia. Dzięki ''Spacerownikowi warszawskiemu'' można dowiedzieć się np. gdzie gen. Sowiński bronił okopów Woli, w której kawiarni przesiadywała Agnieszka Osiecka i gdzie Stanisław Bareja kręcił ''Alternatywy 4''. Książkę opracował zespół stołecznej redakcji ''Gazety Wyborczej'', a wydała Agora. ''Spacerownik'' ma objętość 225 stron i format 165 x 216 mm. Będzie można go kupić w punktach dystrybucji prasy w Warszawie i okolicach od 12 kwietnia w cenie 29,90 zł. Pierwszy z drugiej serii dziesięciu ''Spacerowników'' zostanie dołączony do warszawskiego wydania ''Gazety Wyborczej'' 19 kwietnia br. Nowe przewodniki, które zaproszą czytelników na spacer m.in. po Starej Pradze, Muranowie i Wilanowie, będą się ukazywały w czwartki, do 28 czerwca, jako bezpłatne dodatki do stołecznego wydania ''Gazety''. Partnerem książki i drugiej edycji ''Spacerowników'' jest firma Vattenfall, patroni medialni to: Radio Złote Przeboje - Radio Pogoda 100,1 FM, TVP3 oraz portal Gazeta.pl/warszawa. Książka będzie promowana w radiu (Złote Przeboje, Antyradio, Eska Warszawa, Radio PiN Warszawa), prasie (autopromocja w stołecznym wydaniu ''Gazety Wyborczej'' i ''Gazety Co Jest Grane'' oraz w warszawskim wydaniu ''Metra''), w internecie (Gazeta.pl/warszawa) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie. Kreację kampanii przygotował dział promocji stołecznej redakcji ''Gazety Wyborczej'', spot radiowy wyprodukowało Studio Papryka i Synowie, a media zaplanowała Grupa Radiowa Agory Radiowe Doradztwo Reklamowe.