Kulturka


Produkty wg producenta



Skuteczny marketing w małej firmie


powiększ

Skuteczny marketing w małej firmie

Cena: 39.00 zł


Opis produktu: Skuteczny marketing w małej firmie
Skuteczny marketing w małej firmie

Sztab doradców ds. marketingu:
- pomoże Ci wyróżnić Twój produkt lub usługę na tle innych
- wskaże interesującą niszę rynkową
- podpowie, jak pozyskiwać i utrzymywać lojalnych klientów
- wyjaśni, jak zaprojektować dobrą stronę internetową i niezapomniane materiały reklamowe
- przygotuje Twoją firmę do udziału w targach i wystawach
- udzieli wskazówek na temat zdobywania rozgłosu bez wydawania dużych pieniędzy

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Marketing już dawno przestał być synonimem zamieszczania ogłoszenia w prasie czy produkcji stoiska targowego. Od wyglądu produktu, p oprzez jego cenę, sposób dystrybucji, aż po skrojone na miarę działania promocyjne - wszystko ma służyć najważniejszemu celowi istni enia Twojej firmy, czyli zarabianiu. Jednak, byś niepotrzebnie nie tracił firmowych funduszy, wszystkie Twoje działania marketingowe muszą być celowe i przemyślane w szczegółach. Zacznij zamieniać swoje trafione pomysły marketingowe w przychody i zyski. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia - wypłyń na szerokie wody biznesu.

Tytuły wchodzące w skład serii ''Mała firma'' dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profes jonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.

- Bezbłędne kierowanie małą firmą.
- Wykorzystywanie zalet small biznesu.
- Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
- Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Obowiązkowa publikacja dla małych przedsiębiorców oraz tych, którzy chcą wiedzieć, jak działa marketing. Ta książka to zbiór praktyc znych wskazówek dotyczących tego, jak stosować poszczególne techniki marketingowe w małym przedsiębiorstwie, jak unikać standardowyc h błędów oraz w jaki sposób wykorzystać potencjał firmy. Na uwagę zasługuje przyjazny język publikacji, ciekawe przykłady praktyczne oraz stałe nakłanianie czytelnika do aktywnego wprowadzania działań marketingowych. Autor nie mówi, co zrobić - każde małe przedsię biorstwo jest bowiem inne - ale wskazuje, jakie działania należałoby podjąć, aby skutecznie zaistnieć na rynku. Polecam tę książkę t ym, którzy zaczynają prowadzić małą firmę, oraz tym, którzy sądzą, że działania marketingowe mają świetnie opanowane - praktyczna wi edza w niej zawarta ma swoją wartość poznawczą, bez względu na doświadczenie.
Dr Agnieszka Dejnaka

Publikacja w atrakcyjny sposób przybliża czytelnika do sedna marketingowego problemu małych firm. Zawarte w książce trzy podstawowe zasady dla przedsiębiorstw sprawdzają się. Publikacja zdecydowanie wyróżnia się na rynku jako pra
  • author: Dave Patten


Podobne do: Skuteczny marketing w małej firmie


49.00 zł
Marketing i public relations w małej firmie

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą Opracuj strategię marketingową...

39.00 zł
Biznesplan w małej firmie

Sztab doradców ds. biznesplanu:
- zaprezentuje Ci procedury niezbędne do...

35.00 zł
Marketing internetowy w małej firmie

Sztab doradców ds. e-marketingu:
- dokona selekcji grupy docelowej i...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Lifestyle

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Extreme

W dziale High-Tech

W dziale Sport

W dziale Kultura

W dziale Gry