Siła przyzwyczajenia
?Ta książka nie tylko wyjaśnia, dlaczego konsumenci zachowują się tak,
jak się zachowują, ale też radzi, co powinny zrobić przedsiębiorstwa na
podstawie nowej, zaskakującej wiedzy!?
dr Jagdish N. Sheth
Produkt, który miał podbić rynek, nie znajduje uznania i zostaje szybko
zapomniany. Producent wpada w popłoch.
? Przecież przeprowadziliśmy badania, z których wynikało, że ten projekt
musi się udać ? dziwi się zarząd. Dzieje się tak w 80% przypadków, takie
porażki poniosły najbardziej uznane koncerny.
Dlaczego? Klient nie wybiera danego towaru na podstawie długich
przemyśleń i analiz. To nieświadomy umysł ma największy wpływ na decyzję
? udowadnia autor, powołując się na najnowsze badania specjalistów z
wielu dziedzin.
Stosowanie obowiązujących zasad marketingu nie wystarczy zatem, aby
odnieść rynkowy sukces. Przedsiębiorca, który chce cieszyć się trwałą
przewagą konkurencyjną, powinien znać się na psychologii.