Kulturka


Produkty wg producenta



Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli


powiększ

Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli

Cena: 37.00 zł


Opis produktu: Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli

Oficjalnie dobro klienta jest absolutnym priorytetem firmy. Ale tak naprawdę pracownicy wysyłają klientom całkiem inny przekaz: naci ągamy Cię, kliencie, na najdroższe produkty, nie lubimy Cię i nie chcemy się zajmować Twoimi sprawami. Na zewnątrz uśmiech i kolorow y szyld, a pod spodem brud - tak właśnie działa niejedna firma. Czy domyślasz się już, dlaczego ta książka jest potrzebna?
  • author: Grzegorz Sikorski


Podobne do: Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli


2.00 zł
Mama, mamusiu, mamooo czyli instrukcja obsługi dziecka od 0 do 100 lat

''Mama, mamusiu, mamooo, czyli instrukcja obsługi dziecka od 0 do 100 lat''...

26.50 zł
Jak zdobyć klienta

W książce autor wyraża przekonanie, że firmy, które poprzestają na...

27.00 zł
Kobiety kochają łajdaków! Jak sprawić, by się za Tobą uganiały

Już taki jestem zimny drań. I dobrze mi z tym, bez dwóch zdań! Zbigniew...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Kultura

W dziale High-Tech

W dziale Gry

W dziale Lifestyle

W dziale Sport

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Extreme