Kulturka


Produkty wg producenta



Religia w świecie konsumpcji


powiększ

Religia w świecie konsumpcji

Cena: 33.00 zł


Opis produktu: Religia w świecie konsumpcji
Religia w świecie konsumpcji

Książka Vincenta J. Millera jest głęboką analizą kultury konsumpcyjnej. Autor ukazuje świat, w którym tradycje i kultury traktowane są jak przedmioty. W tym świecie także chrześcijaństwo staje się towarem, obiektem konsumpcji, który można reklamować, sprzedawać, w ykorzystywać lub odrzucić jako zużyty. Religia w kulturze konsumpcji nie oznacza autentycznej relacji człowieka z Bogiem, a staje si ę tylko zbiorem pustych symboli. Jak przywrócić religii należne jej miejsce? Jak praktykować wiarę we współczesnym świecie? Vincent J. Miller stara się odpowiedzieć na te pytania, łącząc bogaty materiał z zakresu teologii, socjologii, ekonomii, antropologii kultur y z konkretnymi przykładami z życia.
  • author: Vincent J. Miller


Podobne do: Religia w świecie konsumpcji


28.50 zł
Dziecko w świecie mediów i konsumpcji

Dziecko w świecie mediów i konsumpcji to książka analizująca sytuację...

27.50 zł
Od kontestacji do konsumpcji

''Wartość tej książki polega przede wszystkim na tym, że autorzy...

27.50 zł
Religia i nauka

Jest to niezwykła książka - pisze we wstępie tłumaczka i autorka wstępu prof...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Gry

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Lifestyle

W dziale Extreme

W dziale Kultura

W dziale High-Tech

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Sport