Relacje inwestorskie w nowoczesnej spółce giełdowej
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad w Polsce nastąpił proces budowania
modelu relacji inwestorskich, który zakłada aktywną i nowoczesną
komunikację z inwestorem oraz twórcze rozwijanie narzędzi Investor
Relations. Spółki giełdowe zdają sobie sprawę, że ze względu na
konkurencję ich obowiązkiem jest dbać o poziom relacji inwestorskich
oraz nieustannie go podnosić. Tylko aktywne działania IR będą wpływały
pozytywnie na wizerunek spółki, zaufanie do zarządu, satysfakcję
akcjonariuszy, a w rezultacie wzrost lub utrzymanie kursu akcji i
optymalną wycenę spółki.
Książka Relacje inwestorskie w nowoczesnej spółce giełdowej przedstawia
główne zagadnienia związane z relacjami inwestorskimi. Autorka
przedstawiła obraz polskiego IR, propozycję nowatorskich i oryginalnych
rozwiązań dla polskich spółek giełdowych, które umożliwiają osiągnięcie
statusu nowoczesności w zakresie relacji inwestorskich, a także
propozycję innowacyjnego programu IR zapewniającego zmianę wizerunku
spółki.
Publikacja może stanowić wartościowy materiał dla studentów uczelni
ekonomicznych, osób zajmujących się relacjami inwestorskimi w spółkach,
analityków oraz inwestorów giełdowych.
- author: Anna Magdalena Krug