Kulturka


Produkty wg producenta



Psychologia zachowań konsumenckich


powiększ

Psychologia zachowań konsumenckich

Cena: 82.50 zł


Opis produktu: Psychologia zachowań konsumenckich
Psychologia zachowań konsumenckich

Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw or az przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie seg mentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc j e z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
  • author: Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka


Podobne do: Psychologia zachowań konsumenckich


32.50 zł
Psychologia zachowań ryzykownych koncepcje badania praktyka

Wybrane koncepcje zachowania człowieka wobec ryzyka
Podmiotowe i...

91.50 zł
Psychologia. Podręcznik akademicki. Psychologia ogólna. Tom 2

Publikacja ta zawiera ponad dwa i pół tysiąca stron rzetelnej wiedzy...

48.00 zł
Psychologiczne uwarunkowania zachowań ekonomicznych

W publikacji przedstawiono główne problemy współczesnej...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Extreme

W dziale Kultura

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Gry

W dziale Sport

W dziale High-Tech

W dziale Lifestyle