Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi
Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech
ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele
skutecznych działań marketingowych. Autorzy pokazują, jak pozyskiwać
klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.
Odpowiadają m.in. na następujące pytania:
Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym?
Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż?
Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce?
Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami?
Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych
wydatków?
Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?
Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące
marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności
czołowych organizacji. Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i
szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego
potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.
- author: Birk Cooper, Fritz Grutzner, Scott Cooper