Programowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych z systemem Windows Mobile
Zaprojektuj nowe aplikacje dla urządzeń mobilnych Środowisko Visual Studio i szkic projektu Wykorzystanie języka C! i platformy .NET Compact Zastosowanie grafiki trójwymiarowej z mobilnym Direct3D Urządzenia przenośne, począwszy od telefonów komórkowych, a skończywszy na GPS-ach i kieszonkowych odtwarzaczach wideo, są dziś niezwykle popularne. Wiele z nich łączy w sobie tak przeróżne funkcje, że można je nazwać minikomputerami. Nic dziwnego, że pracują pod kontrolą uniwersalnego systemu operacyjnego, zdolnego obsłużyć wiele różnych aplikacji, który bez kłopotu można przenieść z jednego urządzenia na drugie. Podobna kompatybilność samych aplikacji gwarantuje możliwość ich wielokrotnego wykorzystania w różnych typach urządzeń, a użytkownikom zapewnia komfort błyskawicznego opanowania obsługi nowego telefonu czy aparatu fotograficznego. W książce ''Programowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych i systemu Windows Mobile '' omówione zostało projektowanie aplikacji napisanych w języku C! dla urządzeń działających pod kontrolą systemu Windows Mobile. Znajdziesz tu wszystkie aspekty pracy nad takim programem: począwszy od warunków środowiska programistycznego i uruchomieniowego, przez pisanie i testowanie kodu (z wyszczególnieniem elementów właściwych aplikacjom projektowanym dla platformy .NET Compact), ażpo przechowywanie danych w plikach XML czy bazie SQL Server Compact. Dowiesz się także nieco więcej o wykorzystywaniu w urządzeniach przenośnych grafiki 3D. Środowisko programistyczne Visual Studio i emulatory Tworzenie, zapisywanie i wczytywanie projektu Uruchomienie aplikacji na rzeczywistym urządzeniu Język C! i praktyka projektowania aplikacji dla platformy .NET Compact Projektowanie kontrolek i kontrolki charakterystyczne dla platformy .NET Compact Studium przypadku - gra Reversi Obsługa podstawowych funkcji telefonui programu Outlook Detekcja stanu urządzenia przenośnego i dodatkowe funkcje urządzeń przenośnych Przechowywanie danych w SQL Server Compact i plikach XML Grafika trójwymiarowa z mobilnym Direct3D Instalacja Windows Mobile 6 Professional SDK Zagwarantuj uniwersalność swoich aplikacji - buduj je dla systemu Windows Mobile
- author: Bartosz Turowski, Jacek Matulewski