Private Banking - marketing, jakość, sprzedaż
Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym
jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów
działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w
tym perspektywicznym segmencie jest m.in. umiejętność takiego
prowadzenia działań marketingowych i obsługi klienta, które pozwalają na
zbudowanie jego lojalności, co w efekcie przekłada się na wzrost
rentowności. Pierwszym krokiem w tworzeniu lojalności jest zapewnienie
przez bank wysokiej jakości usług, która z kolei przyczynia się do
odczuwania przez klienta satysfakcji. W związku z tym powstają pytania:
Co dla klienta private banking oznacza wysoka jakość? Które elementy
procesu usługowego w znaczący sposób wpływają na odczuwanie zadowolenia
ze świadczonych usług? W jaki sposób banki świadczące usługi private
banking powinny zarządzać jakością swoich usług? Czy jakość usług
private banking świadczonych obecnie na polskim rynku jest zgodna z
oczekiwaniami klientów?
Czy osobiści doradcy klientów, mający z nimi najbliższy kontakt, trafnie
oceniają stopień zaspokojenia ich potrzeb? Na te i wiele innych pytań
odpowiedzi udziela niniejsza książka.
- author: Dorota Bednarska-Olejniczak