Kulturka


Produkty wg producenta



Prawo reklamy i promocji - Traple Elżbieta, Adamczyk Joanna, Barta Paweł, Konarski Xawery, Kulis Wojciech, Litwiński Paweł, Oko


powiększ

Prawo reklamy i promocji - Traple Elżbieta, Adamczyk Joanna, Barta Paweł, Konarski Xawery, Kulis Wojciech, Litwiński Paweł, Oko

Cena: 180.49 zł


Opis produktu: Prawo reklamy i promocji - Traple Elżbieta, Adamczyk Joanna, Barta Paweł, Konarski Xawery, Kulis Wojciech, Litwiński Paweł, Oko
Prawo reklamy i promocji - Traple Elżbieta, Adamczyk Joanna, Barta Paweł, Konarski Xawery, Kulis Wojciech, Litwiński Paweł, Oko

Książka ta stanowi najszerszą jak dotąd na rynku polskim prezentację aspektów prawnych reklamy i promocji. Przedstawiono w niej prawne uregulowania reklamy i przybliżono regulacje odnoszące się do programów lojalnościowych, konkursów i sprzedaży premiowej oraz związanej z tym problematyki ochrony danych osobowych w działalności marketingowej. Praca omawia czyny nieuczciwej konkurencji w reklamie oraz ocenia działania promocyjne z punktu widzenia zakazu praktyk ograniczających konkurencję. Na problematykę tej publikacji składają się również takie zagadnienia, jak wykorzystanie cudzego wizerunku w reklamie, wykorzystywanie cudzych znaków towarowych w reklamie, międzynarodowe aspekty działań reklamowych i promocyjnych. Publikacja uwzględnia poglądy doktryny i w szerokim zakresie orzecznictwo - także Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości. Praca adresowana jest w szczególności do prawników praktyków zajmujących się problematyką reklamy w przedsiębiorstwach, agencjach reklamowych, środkach masowego przekazu. Redaktorem naukowym książki jest dr hab. Elżbieta Traple, profesor w Katedrze Prawa Cywilnego UJ w Krakowie, od wielu lat wykonująca jednocześnie praktykę adwokacką. Autorzy poszczególnych rozdziałów są prawnikami prowadzącymi zarówno działalność naukową, jak i świadczącymi pomoc prawną w dziedzinach objętych tą publikacją. Prezentowana praca uwzględnia zatem zarówno doświadczenie naukowe, jak i problemy, z którymi zetknięto się w praktyce kancelarii prawnej.


Podobne do: Prawo reklamy i promocji - Traple Elżbieta, Adamczyk Joanna, Barta Paweł, Konarski Xawery, Kulis Wojciech, Litwiński Paweł, Oko


45.88 zł
Prognozowanie w przedsiębiorstwie - Paweł Dittmann

Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest...

38.87 zł
Konstytucyjne prawo do nauki a polski system oświaty - Paweł Bała

Praca dotyczy konstytucjonalnego prawa do nauki i systemu oświaty w zakresie...

26.23 zł
Inbook Matematyka 2 Podręcznik z płytą CD - Wojciech Babiański, Lech Chańko, Joanna Czarnowska

Numer dopuszczenia: DKOS-5002-79/07 Zadania z odpowiedziami na końcu...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Lifestyle

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Kultura

W dziale Sport

W dziale High-Tech

W dziale Extreme

W dziale Gry

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...