Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak to się robi
Praktyczny przewodnik po skutecznej promocji w internecie
Skąd wyszukiwarki biorą informacje o wyświetlanych stronach?
Jak sprawić, aby Twoja firma pojawiała się w wynikach przed konkurencją?
Jakich dodatkowych technik promocji użyć do zwiększenia ruchu na stronie i związanych z tym zysków?
Wyobraź sobie, że w trakcie surfowania po internecie znalazłeś ciekawą ofertę. Po pewnym czasie chcesz wrócić na stronę, na której z najduje się interesujący Cię produkt, ale nie pamiętasz jej adresu ani nazwy firmy. Wpisujesz w wyszukiwarce nazwę przedmiotu, ale z amiast szukanej witryny pojawiają się setki innych. Zniecierpliwiony kupujesz produkt u innego sprzedawcy. Nie chcesz, aby coś podob nego spotkało Twoich klientów? Zainteresuj się pozycjonowaniem stron, czyli technikami poprawiania pozycji witryny w wynikach wyświe tlanych przez wyszukiwarki.
Dzięki książce ''Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak to się robi'' zrozumiesz, jak działają wyszukiwarki, jak wpływa to na k olejność wyświetlania odnośników do znalezionych materiałów, a przede wszystkim -- jak użyć tej wiedzy do tworzenia stron, które będ ą zajmowały wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Poznasz także techniki umożliwiające poprawę funkcjonalności witryny oraz dodat kowe sposoby jej promowania, dzięki czemu liczba osób odwiedzających strony Twojej firmy szybko wzrośnie, podobnie jak generowane pr zez nią zyski.
Działanie wyszukiwarek
Dobór odpowiednich słów kluczowych
Poprawny układ elementów stron
Używanie odsyłaczy wewnętrznych i zewnętrznych
Ułatwianie indeksacji witryny
Monitorowanie ruchu na stronie i jej popularności
Zapewnianie funkcjonalności witryny
Dodatkowe techniki promocji stron
Wystrzeganie się nieuczciwych pozycjonerów
Wyprzedź konkurencję i ułatw swoim klientom dotarcie do swojej oferty.
- author: Bartosz Danowski, Michał Makaruk