Politrozrywka i popperswazja. Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku
Książka zawiera pogłębioną, interdyscyplinarną i wieloaspektową analizę telewizyjnej reklamy politycznej - najkosztowniejszej i najdynamiczniej rozwijającej się broni z arsenału nowoczesnego marketingu politycznego.
Autor obnaża mechanizmy perswazji stosowanew reklamie politycznej, pokazuje jak w ich działaniu wykorzystywane są zasoby kultury popularnej i szczegółowo analizuje ukryte struktury wirtualnych światów kreowanych na ekranach telewizorów.
Książka ukazuje jakościową i ilościową ewolucję reklamy politycznej w kontekście dynamicznych relacji między światem mediów i polityki, relacji które w coraz większym stopniu sprowadzają politykę do kolejnej formy rozrywki, komunikację polityczną zamieniają w rodzaj ''sztuki popularnej'', liderów politycznych w celebrytów, mediatyzowane kampanie wyborcze w połączenie walki bokserskiej z karnawałem, wyborców zaś w fanów i kibiców.