Opis produktu: Podejście innowacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Podejście innowacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Publikacja ma na celu ukazanie możliwości wykorzystania w procesach
zarządczych rozwiązań innowacyjnych wraz z próbą określenia ich wpływu
na rozwój i konkurencyjność przedsiębiorstwa. Książka obejmuje osiem
rozdziałów opracowanych przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły
Finansów i Zarządzania w Warszawie oraz Szkoły Głównej Handlowej, którzy
w obszarach swych zainteresowań badawczych mają problematykę
nowoczesnych koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem. Rozważania
prowadzone są z różnych punktów widzenia i wskazują na znaczną
odmienność podejść do wykorzystywania innowacji w zarządzaniu, które są
atrakcyjne dla autorów poszczególnych rozdziałów. Zakres ujętej
problematyki odnosi się zarówno do ogólnych, makroekonomicznych
uwarunkowań kreowania i wykorzystywania rozwiązań innowacyjnych, jak
również obejmuje typowo mikroekonomiczną analizę opisywanych case
studies. Poszczególne rozdziały łączą w sobie wątki teoretyczne z ich
praktycznym odniesieniem i weryfikacją, co znacznie wzbogaca
prezentowane treści.