Organizacja spotkań
Spotkania biznesowe powinny być okazją do owocnej wymiany myśli i ułatwiać podejmowanie decyzji, a tym samym stać się istotnym elementem skutecznego zarządzania we współczesnym świecie. Z pozoru proste zadanie zorganizowania zebrania wymaga jednak profesjonalnego podejścia i odpowiedniej wiedzy. Celem niniejszego przewodnika jest udzielenie praktycznych rad dotyczących organizowania konstruktywnych i ciekawych spotkań. Przykłady oraz gotowe do wykorzystania techniki, przedstawione w zwięzły i przystępny sposób, przekonają każdego, że organizowania spotkań można się nauczyć. Trzeba więc pamiętać o tym, żeby: określić cel i wybrać kanał komunikacji, wybrać uczestników, rozdzielić role i ustalić porządek spotkania, zastanowić się nad rozwiązaniami graficznymi, zaplanować przedsięwzięcie od strony technicznej i logistycznej ... ... a następnie sprawnie otworzyć zebranie, efektywnie je poprowadzić i zamknąć, pamiętając o podsumowaniu. Stosując rady autorów w praktyce, nie można zapominać, że ''spotkania to przedsięwzięcia, w trakcie których naprawdę się pracuje''.
- author: Mary Munter, Michael Netzley