Opracowanie produktów spożywczych podejście marketingowe
Opracowanie produktów spożywczych, począwszy od niewielkiej zmiany istniejącego asortymentu, a skończywszy na wprowadzeniu na rynek nowości, jest siłą napędową przemysłu spożywczego, Jest to jednak proces obciążony dużym ryzykiem, często kończący się niepowodzenie m. Jakie są klucze do sukcesu tego procesu? Książka Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe daje odpowiedź na to pytanie. Napisali ją wybitni specjaliści w dz iedzinie badań nad rozwojem rynku żywnościowego, dysponujący wiedzą i doświadczeniem zdobywanym przez ponad 40 lat. W pierwszej i dr ugiej części książki autorzy omówili zasadnicze elementy procesu opracowania produktu, a mianowicie: - ogólną strategię biznesową firmy, - poszczególne etapy procesu opracowania produktu, - wiedzę niezbędną do realizacji tego procesu, - ukierunkowanie opracowania produktu na potrzeby i wymagania klienta/konsumenta.
- author: Allan M. Anderson, Mary D. Earle, Richard L. Earle