Ogilvy. Król Madison Avenue
To pierwsza biografia Davida Ogilvy?ego, indywidualisty świata reklamy
napisana przez człowieka, który znał go najlepiej. Kenneth Roman, były
dyrektor i członek rady nadzorczej OGILVY and MATHER, prezentuje
pasjonujący obraz jednej z najbardziej fascynujących i uwielbianych
postaci branży reklamowej.
Żywa narracja i uczuciowy, ale zarazem szczery ton czynią tę biografię
zarówno zachwycającą jak i pasjonującą.
Idiosynkratyczny, dramatyczny i będący źródłem licznych cytatów ? Ogilvy
był silną osobowością i instynktownym liderem biznesowym, który stworzył
unikatową kulturę korporacyjną w swojej agencji i natchnął branżę
smakiem, jakością i profesjonalizmem. Stworzył z Ogilvy & Mather
globalne przedsiębiorstwo jednocześnie propagując idee marek, reklam
opartych na wynikach badań i dyscyplinę marketingu bezpośredniego.
Namawiając do okazywania szacunku dla konsumenta, pozyskiwał klientów
swoją błyskotliwą kreatywnością i przekazem mówiącym, że reklama musi
sprzedawać, a nie tylko bawić.