Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność
Zostań innowatorem. Patrz, gdzie inni patrzą, ale dostrzeż to, czego nikt nie widzi Systematyczne metody szukania nowych pomysłów Jak chronić własność intelektualną w Unii Europejskiej: znaki firmowe, patenty, prawa autorskie Jak skumulować doświadczenie całej branży w jednym przełomowym produkcie Kiedyś Twój rynek zapełni się konkurentami. Będziesz chciał się od nich odciąć: stworzyć niezrównany produkt i wkroczyć na niezajęty teren. Już teraz pomyśl, jak to zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomysły i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz ideę w gotowy produkt? I najważniejsze: jak wykorzystasz wartość handlową pomysłu i jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce. ''Innowacja'' -- tego słowa nadużywają ludzie, którzy robią najwięcej hałasu, ale najmniej rozumieją. Dlatego na rynku jest mnóstwo po zornych innowacji: prostych ulepszeń powielanych przez innych w parę tygodni. Tymczasem prawdziwa innowacja jest rewolucyjna: obala wcześniejsze normy, wskazuje milionom nową drogę, a konkurenci orientują się w sytuacji o wiele za późno. Niełatwo jest stworzyć coś takiego, dlatego jako innowator będziesz potrzebować wsparcia, jakie daje Ci autor. W książce wykorzystano doświadczenia przedsiębi orców i instytucji wspierających innowacyjność, takich jak Innovation Centre Capgemini, Euro RSCC, Saatchi & Saatchi czy Interbrand. Adam Jolly poprowadzi Cię drogą innowatora, od pomysłu do zysków. Pomysły o dużej i małej wartości handlowej Tworzenie innowacyjnej organizacji: systemy motywacyjne, praca zespołowa, decentralizacja Metody transferu technologii Obserwowanie rynku i poszukiwanie pola dla innowacji Ustalanie strategicznych cen nowych produktów Dystrybucja nowych produktów Jako innowator nie musisz być genialnym wynalazcą. Twoim celem jest zarobienie pieniędzy.