Obsługa konsumenta w hotelarstwie. Część 1
Treści kształcenia zostały podzielone na dwie części i ujęte zostały w następujących działach związanych z: rodzajami usług świadczo nych przez gastronomię hotelową, wpływem kultury osobistej i etyki na jakość świadczonych usług, techniką oraz zasadami serwowania i podawania różnych potraw i napojów, technikami obsługi przyjęć okolicznościowych. W podręczniku zawarto również treści dotyczące ro dzajów kart menu, sposobów rozliczeń kelnerskich, podstawowych zasad BHP i przepisów sanitarno-epidemiologicznych oraz najnowszych t rendów dotyczących obsługi konsumenta. Treści zostały dobrane starannie pod względem merytorycznym i metodycznym oraz wzbogacone o l iczne ilustracje, schematy i propozycje projektów zaliczeniowych. Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształc enia w zawodzie technik hotelarstwa. Na podkreślenie zasługuje fakt, że autorzy uwzględnili w podręczniku standardy wymagań egzamina cyjnych.
- author: Joanna Duda, Sebastian Krzywda