Opis produktu: Obsługa gości ( konsumentów ) - Szajna Renata, Ławniczak Danuta, Ziaja Alina
Obsługa gości ( konsumentów ) - Szajna Renata, Ławniczak Danuta, Ziaja Alina
Obsługa gości (konsumentów) jest podręcznikiem przygotowanym z myślą o uczniach i słuchaczach kształcących się w zawodach kelner oraz technik organizacji usług gastronomicznych. Książka w sposób kompleksowy omawia zagadnienia teoretyczne i praktyczne związane z szeroko rozumianą obsługą gości oraz funkcjonowaniem zakładów gastronomicznych. Materiał zawarty w podręczniku stanowi pełne kompendium współczesnej wiedzy zawodowej ze szczególnym uwzględnieniem dokonujących się zmian i kierunków w obsłudze gości. Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie kelner i technik organizacji usług gastronomicznych. Treść podręcznika wzbogacają liczne fotografie, rysunki i schematy pozwalające uczniom na lepsze przyswojenie omawianych zagadnień i opanowanie technik obsługi. Część pierwsza zawiera wiedzę z zakresu: - podziału, zasad funkcjonowania oraz - wyposażenia zakładów gastronomicznych, - wizerunku pracownika obsługi oraz - postawy wobec gości, - zasad opracowywania kart menu, - technik przenoszenia i pielęgnacji zastawy stołowej, - zasad i metod obsługi gości, - kolejności oraz technik podawania potraw i napojów.