Opis produktu: Nowe media. Podręcznik, szkoły wyższe
Nowe media. Podręcznik, szkoły wyższe
Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii,
technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o
studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym
polega nowatorstwo ?nowych mediów?, poddanie krytycznej ocenie tezy,
zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej,
oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami.
Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak:
charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania
nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie
medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie
codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów;
cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia.