Opis produktu: Nauczanie zintegrowane. Razem w szkole. Podręcznik z ćwiczeniami, cz. 2. Klasa 2, szkoła podstawowa
Nauczanie zintegrowane. Razem w szkole. Podręcznik z ćwiczeniami, cz. 2. Klasa 2, szkoła podstawowa
'Wydanie 2009r. Oprawa broszurowa. Strony 104. Zgodne z nową podstawą programową. Tematyka prezentowana w części drugiej podręcznika: Piękno jesiennego parku i lasu, Opowieść o złotej jesieni, Opowieść o jesiennych drzewach, Drewno-cenny materiał, Chrońmy las, Wśród koleżanek i kolegów, Jesteśmy różni, a jednak podobni, Dobro jest w nas, Z pamiętnika nauczycielki, Muzyka przyrody, Pierwsze spotkanie z Chopinem, W poszukiwaniu muzyki, Muzyka jest wszędzie, Wywiad z meteorologiem, Opowieść o wietrze, Opowieść o chmurach, deszczu i..., Smutek jesieni, Chwile zadumy. Nauczyciel znajdzie w podręczniku następujące rodzaje ćwiczeń: kształtowanie umiejętnościsłuchania i czytania ze zrozumieniem, pisanie wyrazów, zdań oraz kilkuzdaniowych wypowiedzi na dany temat, pisanie zdania z pamięci, stosowanie odpowiednich znaków interpunkcyjnych na końcu zdań, wyjaśnianie pisowni niektórych wyrazów, porządkowanie wyrazów według kolejności alfabetycznej, uzupełnianie wyrazów odpowiednimi literami, poznanie zasady pisowni - wymiana rz na r, utrwalanie pisowni wyrazów z ó wymiennym na o, pisanie zdrobnień, różnicowanie spółgłosek twardych i miękkich, tworzenie wyrazów ze zbioru liter orazporządkowanie rodzin wyrazów, układanie zagadek, wierszyków, dialogów, uczenie się wierszy na pamięć, rozpoznawanie rodzajów zdań, rozpoznawanie wyrazów dźwiękonaśladowczych, określanie nastroju wiersza, dobieranie wyrazów o przeciwnym znaczeniu, układanie zdań ipytań, wybieranie cech potrzebnych do opisu, rozpoznawanie czasowników, rozwiązywanie krzyżówek, zagadek i innych łamigłówek, stosowanie pojęć związanych z muzyką i twórczością F. Chopina, rozróżnianie instrumentów i ich nazywanie, rozpoznawanie i nazywanie niektórych zjawisk atmosferycznych, przygotowanie kalendarza pogody, obserwowanie zmian zachodzących w przyrodzie późną jesienią, rozpoznawanie drzew liściastych, propagowanie działań mających na celu ochronę przyrody w lesie i w parku, przeprowadzanie doświadczenia i wyciąganie wniosków, dodawanie i odejmowanie liczb w zakresie 20, rozumienie pojęć: składniki, suma, odjemna, odjemnik, różnica, rozpoznawanie monet i banknotów, ważenie, rodzaje wag, odważniki, rozwiązywanie zadań tekstowych ( w tym zadań rozwijających umiejętność logicznego myślenia), przemienność dodawania, dodawanie z przekroczeniem progu dziesiątkowego, rysowanie i kolorowanie, dostrzeganie szczegółów między obrazkami, podział instrumentów (dęte, strunowe, perkusyjne), śpiewanie piosenek. Z pewnością zainteresują wszystkich karty ' 'Poznaję lektury' - karta lekturowa J. Tuwim 'Lokomotywa'