Kulturka


Produkty wg producenta



Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej


powiększ

Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej

Cena: 50.00 zł


Opis produktu: Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej
Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej

Książka jest opracowaniem monograficznym z niezbędnymi elementami
warsztatu metodologicznego. Jest przeznaczona dla polityków, praktyków
gospodarczych, menedżerów, studentów oraz wykładowców. Przedstawiona w
niej wiedza może być z powodzeniem wykorzystana do kierowania procesem
edukacji rynkowej rodziców, dzieci i młodzieży, a także do wywierania
wpływu na kształtowanie ich zachowań jako uczestników rynku. Proces
przekształcania zachowań rynkowych jest ważnym zadaniem polityki
społecznej i gospodarczej, realizowanej na poziomie makro- i
mikroekonomicznym, w skali krajowej, regionalnej, lokalnej.
  • author: Anna Olejniczuk-Merta


Podobne do: Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej


29.00 zł
Przestrzeń społeczna w okresie transformacji

Autorka książki analizuje przeobrażenia przestrzeni społecznej współczesnej...

46.00 zł
Innowacje i transfer techniki w procesie transformacji

Celem pracy jest analiza zmian, jakie w okresie transformacji polskiej...

32.00 zł
Elementy etyki gospodarki rynkowej

Działalność gospodarcza nie jest moralnie neutralna. Oznacza to, że jej...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Sport

W dziale Kultura

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Lifestyle

W dziale High-Tech

W dziale Gry

W dziale Extreme