Menedżer jako polityk
Pytanie wydaje się zaskakujące, ale jeśli weźmiemy pod uwagę stałe
elementy pracy menedżera, którymi niewątpliwie są nieustanne
konfrontacje, rozwiązywanie konfliktów, odróżnianie wrogów od przyjaciół
i opracowywanie taktyk, odpowiedź nasuwa się sama.
Jak funkcjonuje władza i polityka w organizacji?
Jak, korzystając ze strategii, zostać wytrawnym graczem politycznym w
swojej firmie?
Dlaczego jako polityczny nawigator wzmacniasz swoją wiarygodność i
przyczyniasz się do lepszych wyników firmy?
Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w niniejszej książce, która
zawiera również praktyczne narzędzia samooceny i cenne wskazówki
określające plan rozwoju, niezbędne do wyostrzenia zmysłu politycznego
każdego menedżera. Dowiesz się, jak zbudować znakomite relacje ze
współpracownikami, a jednocześnie wzmocnić swój autorytet na arenie
politycznej, jaką jest każda współczesna firma.