Opis produktu: Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów - Tadeusz Kowalski, Bohdan Jung
Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów - Tadeusz Kowalski, Bohdan Jung
Książka z serii ''Edukacja medialna. Podręcznik akademicki'' przybliżająca najważniejsze idee i problemy odnoszące się do ekonomicznej strony działalności mediów. Zawiera charakterystykę najważniejszych kategorii poznawczych z zakresu teorii ekonomicznej. Autorzy wyjaśniają przedmiot i zakres ekonomiki mediów, tłumaczą jak rynek i pieniądze funkcjonują we współczesnych środkach masowego przekazu, co znaczy konkurencja monopolistyczna i konkurencja doskonała, jak rozwój nowych technologii wpływa na rynek mediów. Lektura podręcznika nie wymaga specjalistycznej wiedzy ekonomicznej. Jej odbiorcami mogą być wszyscy zainteresowani mediami, komunikowaniem społecznym, dziennikarstwem, filmem, marketingiem i reklamą, polityką i współczesnymi technologiami informacyjnymi.