Opis produktu: Matematyka. Podręcznik + CD-ROM. Kształcenie ogólne w zakresie podstawowymi rozszerzonym, liceum i technikum
Matematyka. Podręcznik + CD-ROM. Kształcenie ogólne w zakresie podstawowymi rozszerzonym, liceum i technikum
Podręcznik dostosowany do nowej podstawy programowej, podpisanej w dniu
23.08.2007 r. przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania,
oraz do nowych standardów wymagań maturalnych. Tematy w podręczniku
wprowadzone są w sposób przejrzysty: krótkie wprowadzenia zawierają
twierdzenia i definicje wyróżnione kolorem, dalej następują liczne
rozwiązane przykłady oraz ćwiczenia do samodzielnego rozwiązywania.
Każdy temat kończy się serią zadań. Zadania są bardzo różnorodne, często
pokazują zastosowania prezentowanych treści w życiu codziennym, są
ułożone wraz ze wzrastającym stopniem trudności (na końcu podręcznika są
do nich odpowiedzi). Na końcu każdego rozdziału są zamieszczone zestawy
powtórzeniowe (odpowiedzi do nich są na końcu podręcznika), a dla
uczniów chcących dowiedzieć się więcej - zagadnienia uzupełniające.
Podręcznik jest bogaty nie tylko w piękne kolorowe ilustracje, ale
również, czy przede wszystkim, zawiera mnóstwo rysunków merytorycznych,
pomagających w zrozumieniu wprowadzanych treści. Jest też dużo
ciekawostek matematycznych mogących urozmaicić przebieg lekcji. Treści
rozszerzone oznaczono paskiem z boku strony. O płycie CD Struktura płyty
odpowiada strukturze podręcznika. W podręczniku znajdują się odsyłacze
do konkretnych treści na płycie. Płyta zawiera materiały do samodzielnej
pracy: ćwiczenia, symulacje, animacje oraz zadania powtórzeniowe.
Wszystkie ćwiczenia i zadania powtórzeniowe mają możliwość sprawdzenia
poprawności podanego rozwiązania oraz pokazania poprawnego rozwiązania.
Animacje i symulacje mogą być wykorzystanie przez nauczyciela w trakcie
lekcji. Płyta zawiera tabelę wzorów. Opcja ?Szukaj? pozwala odnaleźć na
płycie miejsca z konkretnym pojęciem oraz z pojęciami pokrewnymi. Opcja
?Wyniki? pozwala obejrzeć wyniki swojej pracy z płytą ? pokazane jest,
jaki procent ćwiczeń i zadań został wykonany prawidłowo.