Opis produktu: Matematyka 2001. Gimnazjum. Sprawdziany. Klasa 3
Matematyka 2001. Gimnazjum. Sprawdziany. Klasa 3
Książka jest kontynuacją analogicznych pozycji dla klasy pierwszej i drugiej. Podobne są zarówno układ treści, jak i forma zadań. Pu blikacja składa się z pięciu części:ANK ZADAŃnnej pracy na lekcji potrzebne są zadania różnych typów, w tym podobne do zadań egzamin acyjnych. Można wprawdzie tworzyć takie zadania samemu lub szukać w rozmaitych zbiorach, ale zajmuje to wiele czasu i nie zawsze pas uje do sytuacji w klasie. Możliwość skorzystania z gotowego banku to duży komfort. W banku znajdą Państwo zadania zamknięte, krótkie j odpowiedzi i rozszerzonej odpowiedzi. Bank w swej strukturze jest zgodny z układem modułów w podręczniku ''Matematyka 2001. Podręcz nik dla klasy 3 gimnazjum''.r>2. PRACE KLASOWEj serii modułów przeprowadzana jest zazwyczaj praca klasowa. W książce znajdą Państwo p ropozycje takich prac w postaci gotowej do kserowania. Zdając sobie sprawę z tego, jak różny poziom reprezentują uczniowie, zamieści liśmy prace nieco łatwiejsze i nieco trudniejsze. Sposób ich wykorzystania należy do nauczyciela.PRAWDZIANY OKRESOWEany okresowe na koniec pierwszego półrocza pełnią dwie ważne funkcje: pomagają w wystawieniu oceny i stwarzają jedną z ostatnich przed egzaminem oka zji do diagnozy silnych i słabych stron uczniów, a tym samym ułatwiają organizację pracy przed egzaminem.ARTKÓWKIeść podręcznika zaj mują powtórzenia. Warto po każdym z nich sprawdzić poziom umiejętności uczniów. Służą temu celowi kartkówki zgodne z kolejnymi powtó rzeniami. Od Państwa zależy, w jaki sposób, kiedy i w jakim zakresie je wykorzystać.RZYKŁADOWE ARKUSZE EGZAMINACYJNEtylko matematyki , stąd na każdy z nich przeznaczamy 60 minut. Arkusze różnią się strukturą. Proponujemy arkusz bardziej tradycyjny, składający się z niepowiązanych ze sobą zadań zamkniętych, krótkiej odpowiedzi i rozszerzonej odpowiedzi oraz arkusz, składający się z wiązek zadań zbudowanych wokół wspólnego tematu. Jeśli tylko czas pozwoli, proponujemy wykorzystanie obu arkuszy, sprawdzają one bowiem nieco inn e umiejętności, i wykorzystane razem, dają znacznie pełniejszy obraz matematycznych kompetencji ucznia.