Opis produktu: Markowa obsługa klientów
Markowa obsługa klientów
Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród
setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają
obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę
marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na
przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość
produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania:
Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta?
Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi?
Jak zwiększyć sympatię klientów do marki?
Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów?
Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie
zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też
przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób
odpowiedzialnych za ich sukces.