Kulturka


Produkty wg producenta



Marketing produktów żywnościowych - Domański Tomasz, Bryła Paweł


powiększ

Marketing produktów żywnościowych - Domański Tomasz, Bryła Paweł

Cena: 48.36 zł


Opis produktu: Marketing produktów żywnościowych - Domański Tomasz, Bryła Paweł
Marketing produktów żywnościowych - Domański Tomasz, Bryła Paweł

Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: teoretycznych aspektach marketingu żywności, strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów, zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE, konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim, przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku. Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.


Podobne do: Marketing produktów żywnościowych - Domański Tomasz, Bryła Paweł


26.50 zł
Dystrybucja produktów

W książce opisano :- istotę i funkcje dystrybucji oraz jej związki z...

14.50 zł
Marketing produktów żywnościowych

Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w...

51.00 zł
Marketing produktów żywnościowych

Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Sport

W dziale Lifestyle

W dziale Kultura

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Gry