Opis produktu: Komunikowanie i komunikacja w dwudziestoleciu międzywojennym
Komunikowanie i komunikacja w dwudziestoleciu międzywojennym
Książka ''Komunikowanie i komunikacja w dwudziestoleciu międzywojennym'' jest zbiorem artykułów ukazujących kilka ważnych aspektów rozwoju tych dwóch istotnych dziedzin życia ówczesnej Polski. W części pierwszej autorzy prezentują rozwój prasy na obszarze II Rzeczypospolitej, zarówno polskojęzycznej, jak i wydawanej w językach mniejszości narodowych czy do nich skierowanej. Część druga książki jest poświęcona polskiemu radiu i filmowi w okresie dwudziestolecia międzywojennego. W części trzeciej przedstawiono dwa rodzaje wizualnej komunikacji istniejące w okresie międzywojnia - plakat i fotografie. Część czwarta zawiera artykuły poświęcone komunikowaniu się i podróżom przedstawicieli ziemiaństwa i inteligencji. Część piąta książki poświęcona jest wybranym instrumentom komunikowania ikomunikacji w okresie dwudziestolecia międzywojennego.