Opis produktu: Komunikacja kryzysowa. Podręcznik, szkoły wyższe
Komunikacja kryzysowa. Podręcznik, szkoły wyższe
Komunikacja kryzysowa omawia strategie radzenia sobie z kryzysami,
takimi jak wypadki i katastrofy, które zawsze były częścią świata
biznesu. Redaktor, Peter Frans Anthonissen, z wykształcenia prawnik,
założyciel agencji doradczej ASA oraz prezes IPREZ, jednej z
największych organizacji zrzeszających niezależne agencje PR, zgromadził
w tej książce wypowiedzi ekspertów w dziedzinie komunikacji z całego
świata. Doradzają oni, jak ograniczyć szkody dzięki szybkim i właściwym
działaniom, jakie komunikaty przekazywać mediom, jak informować opinię
publiczną oraz jak zarządzać reputacją przedsiębiorstwa podczas kryzysu.
W tej książce znajdziesz informacje o:
?odpowiedzialności,
?planowaniu komunikacji kryzysowej,
?budowaniu wizerunku firmy,
?katastrofach naturalnych i wypadkach,
?kryzysach finansowych i prawnych,
?kryzysach w sektorze spożywczym,
?radzeniu sobie ze złymi wiadomościami w prasie,
?szkoleniach medialnych.
Opisano tu przypadki z całego świata, zamieszczono listy kontrolne
komunikacji kryzysowej i przykłady dokumentów potrzebnych w przypadku
kryzysu. Jest to pozycja niezbędna dla prezesów, dyrektorów,
specjalistów do spraw marketingu i komunikacji, osób zajmujących się PR
i studentów PR. Ta wszechstronna książka wyjaśnia przystępnie, jak
przekształcić kryzys w szansę.