Kobiety i ich wpływ na biznes
Autorki wszechstronnie analizują społeczno-kulturową tożsamość płci w
aspekcie biznesowym. Twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku
pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa jest
wykorzystanie potencjału kobiet jako konsumentek i zarządzających oraz
zainwestowanie środków w rozwój ich talentu.Przedstawiają argumenty za
dokonaniem zmiany w świecie korporacyjnym i proponują rozwiązania dla
przedsiębiorstw rozumiejących czynniki motywujące kobiety na światowych
rynkach i w miejscach pracy.
Książka zawiera odpowiedzi na następujące pytania:
Dlaczego przedsiębiorstwa dostosowujące się do potrzeb kobiet staną się
pracodawcami z wyboru i skutecznymi graczami na współczesnym rynku?
Jak przedsiębiorstwa mogą się rozwijać poprzez wykorzystanie mocnych
stron zarówno mężczyzn, jak i kobiet?
Dlaczego wiele obecnych podejść do społeczno-kulturowej tożsamości płci
się nie sprawdziło?
Jak zagadnienia związane z biznesowym aspektem płci są rozumiane na
całym świecie?
Autorki podają wiele przykładów i prezentują ciekawe wyniki badań,
zachęcając liderów korporacyjnych, aby odważnie inwestowali w potencjał
kobiet i dzięki temu odnosili sukcesy.
- author: Alison Maitland, Avivah Wittenberg-Cox