Kulturka


Produkty wg producenta



Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza. Jak Kościół wymyślił marketing - Ballardini Bruno


powiększ

Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza. Jak Kościół wymyślił marketing - Ballardini Bruno

Cena: 24.69 zł


Opis produktu: Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza. Jak Kościół wymyślił marketing - Ballardini Bruno
Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza. Jak Kościół wymyślił marketing - Ballardini Bruno

Marketing, zasada 'cztery p': product, price, place, promotion, benchmarking, merchandising, media planning - kiedy słyszymy te terminy, myślimy o wszystkim, tylko nie o religii. Niesłusznie. Bruno Ballardini dowodzi, że techniki marketingowe wykorzystywano w Kościele od jego początków, a zupełnie świadomie stosuje się je obecnie. Historyczna erudycja autora, połączona z wiedzą i praktyką z zakresu zasad skutecznej sprzedaży daje nam w efekcie jedyną w swoim rodzaju opowieść o historii Kościoła, przeplataną pasjonującym wykładem marketingu. Jeśli nie dla przyjemności płynącej z lektury, to warto znać tę książkę, by wiedzieć, kiedy naprawdę oddajemy Bogu co boskie, a cesarzowi co cesarskie. Ballardini nie jest skandalistą, ale przenikliwym obserwatorem. Wyjaśnia pozornie nieskomplikowane mechanizmy i pokazuje istotę zjawisk, które w zasadzie zawsze były widoczne. Włoski teoretyk mediów patrzy na strukturę i rytuały kościelne od antyku do dziś pod kątem reklamy. Jego wywody na temat strategii marketingowych Kościoła są bardzo obrazowe i zabawne. 'Die Tageszeitung' Pomysł, żeby połączyć dwa pozornie tak odległe tematycznie obszary - mianowicie kościół katolicki i marketing, jest naprawdę interesujący. 'Frankfurter Rundschau' Bruno Ballardini, czyli niemal dosłownie człowiek-orkiestra. Komponował muzykę elektroniczną, pracował jako copywriter w dużej agencji reklamowej. Oprócz tego eseista, teoretyk komunikacji i profesor rzymskiego uniwersytetu. Autor La morte della pubblicita (1994) i Manuale di disinformazione (1995) oraz bestsellera Jezus i biel stanie się jeszcze bielsza, czyli jak Kościół wymyślił marketing (2000), który przełożono na siedem języków. Mieszka w Rzymie i Tokio.


Podobne do: Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza. Jak Kościół wymyślił marketing - Ballardini Bruno


20.50 zł
Coś się stanie

Tess ma trzydzieści dziewięć lat, męża Micka i czwórkę dzieci i jest lekarką...

18.50 zł
Bruno i Siostry

Nowa książka Doroty Suwalskiej, autorki dwóch tomów przygód Zuźki. Tym razem...

38.50 zł
Bruno Schulz

Nie można mi było nastarczyć papieru. Brat i matka przybiegali wciąż z nowymi...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Lifestyle

W dziale Extreme

W dziale High-Tech

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Kultura

W dziale Sport

W dziale Gry

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...