Opis produktu: Jakość zasobów pracy. Kultura, kompetencje, konkurencyjność
Jakość zasobów pracy. Kultura, kompetencje, konkurencyjność
Kształtowanie jakości zasobów pracy jest dzisiaj istotą zarządzania jako systemu kompleksowego doskonalenia organizacji. Aby przedsi ębiorstwo mogło utrzymać znaczącą pozycję rynkową, zarządzanie personelem musi odpowiadać coraz wyższym wymaganiom co do jakości kom petencji pracowników i środowiska pracy. Firma jest odpowiedzialna za ludzi, za ich ciągły rozwój i pogłębianie wiedzy oraz selekcję i promowanie najlepszych. Jakość zasobów pracy to nie kategoria abstrakcyjna, lecz związana ze strategią zdobywania przewagi konkur encyjnej na rynku. Autorzy, pracownicy Katedry Gospodarowania Zasobami Pracy SGH, podejmują w książce zagadnienia kluczowe dla współ czesnego zarządzania jakością zasobów pracy, a więc: problem jakości odniesionej do ludzi, metody zarządzania przez jakość, pożądana kultura organizacji, kapitał intelektualny, wynagradzanie i motywowanie do polepszania jakości, a w efekcie wzrostu konkurencyjnośc i.