Kulturka


Produkty wg producenta



Inbook Marketing wirusowy w internecie - Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz


powiększ

Inbook Marketing wirusowy w internecie - Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz

Cena: 33.15 zł


Opis produktu: Inbook Marketing wirusowy w internecie - Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz
Inbook Marketing wirusowy w internecie - Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz

Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!
  • Niezbędny do życia bakcyl marketingowy
  • Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy
  • Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą
  • Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego
  • Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków
Epidemia rozsiewana przez sieć Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans... Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości! Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:
  • dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
  • zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
  • subtelnie połączyć reklamę z marką
  • być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
  • wybrać właściwych partnerów
  • nawiązać więź z grupą docelową
  • obniżać koszty kampanii
Dowiedz się, jak to zrobić -- kup teraz tę książkę i zacznij ją czytać od dziś!


Podobne do: Inbook Marketing wirusowy w internecie - Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz


41.26 zł
Inbook Rachunkowość zarządcza klucz do sukcesu - Piotr Szczypa

Książka Rachunkowość zarządcza. Klucz do sukcesu jest dla każdego, kto chce w...

40.00 zł
Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm

Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo...

35.00 zł
Marketing wirusowy w internecie

Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Sport

W dziale Kultura

W dziale Gry

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Lifestyle

W dziale Extreme