Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona - Wojciech Kyciak
>>Możesz także kupić książkę w komplecie z książką uzupełniającą ''Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II'' w promocyjnej cenie >> Czas rozwinąć własny biznes!
- Analiza rynku i własnych możliwości -- branża, asortyment, konkurencja
- Zakładanie sklepu -- oprogramowanie, witryna, oferta
- Promocja sklepu i jego klienci -- wyszukiwarki, programy partnerskie, kampanie reklamowe
Jeśli masz żyłkę do interesów, a posiadanie własnego punktu handlowego wydaje Ci się dobrym sposobem na biznes, na pewno doceniasz możliwości, jakie otwiera przed Tobą możliwość założenia sklepu internetowego. To świetna sprawa -- nie musisz inwestować w drogi lokal przy ruchliwej ulicy, odpowiedni wystrój czy specjalny magazyn. Handel w sieci możesz prowadzić z własnego mieszkania, nie musi on zajmować Ci całego dnia pracy, a to, co wymaga Twojego przemyślenia i starannego opracowania (oprócz wyboru branży i asortymentu), to wygląd i użyteczność witryny oraz jej miejsce w rankingach wyszukiwarek. W książce ''Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona'' znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego -- od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych i analitycznych, aż po planowanie długofalowych kampanii reklamowych i sposoby skupiania wokół siebie społeczności zadowolonych klientów. Dowiesz się więcej o roli wyszukiwarek, porównywarek i programów partnerskich, nauczysz się tworzyć szum medialny i redukować koszty przesyłek. Poznasz także wszystkie aspekty prawne związane z prowadzaniem działalności handlowej w Internecie!
- Wybór branży i asortymentu
- Analiza konkurencji
- Oprogramowanie sklepowe i witryna WWW
- Copywriting
- Wykorzystanie Google Analytics i Google Adwords
- Wyszukiwarki, porównywarki, programy partnerskie
- Planowanie kampanii reklamowej
- Budowanie społeczności wokół sklepu internetowego
- Newslettery, mailingi i programy motywacyjne
- Segmentacja klientów i marketing e-mailowy
- Wysyłka i magazyny
- Obsługa po sprzedaży
- Sprzedaż sklepu
Już ponad 11 000 polskich webmasterów, e-biznesmenów i przedsiębiorców czerpie swą wiedzę z książki ''Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy''