Jak zakwestionować wysoki rachunek telefoniczny
Jeśli chcesz, Drogi Czytelniku, uniknąć wielu przykrych niespodzianek związanych z używaniem domowego telefonu, stresów i nieprzespa nych nocy wywołanych zawyżonymi rachunkami, koniecznie przeczytaj tę książkę.
Pomoże Ci ona uniknąć wielu pułapek, jak choćby nieświadomych połączeń z wysokopłatnymi numerami
(0-300, 0-700 i pokrewnymi) lub złośliwych przekierowań, oraz wskaże możliwości wykorzystania wielu istniejących zabezpieczeń, o któ rych głośno się nie mówi i dlatego prawie nikt o nich nie wie, jak np. tzw. antypirat - malutkie urządzenie, które każdy abonent moż e samodzielnie dołączyć w mieszkaniu do telefonu stacjonarnego, aby na stałe uniemożliwić podłączenie się innych osób do własnej lin ii telefonicznej.
A gdy już zdarzy się to najgorsze, czyli otrzymasz zawyżony rachunek telefoniczny, niniejszy poradnik pomoże samodzielnie wybrnąć z trudnej sytuacji dzięki szczegółowym opisom sposobu składania reklamacji u różnych operatorów (m.in. TP S.A., Netia, Dialog, El-net) w najczęściej występujących przypadkach
oraz dalszej drogi reklamacyjnej - z sądem włącznie.
Składający reklamację abonenci telefonów stacjonarnych mogą wykorzystać załączone w książce wzory pism, dotyczące najczęściej spotyk anych przypadków reklamacji, oraz zapoznać się z najważniejszymi przepisami
umożliwiającymi dochodzenie roszczeń w spornych sprawach.