Jak utrzymywać dobre relacje z mediami
Tajniki skutecznej kooperacji ze środkami masowego przekazu
Poznaj zasady przygotowywania materiałów prasowych o firmie i jej produktach
Naucz się współpracować z przedstawicielami prasy
Wybierz odpowiednią formę promocji firmy w mediach
Nowoczesne public relations to nie tylko kontakty z prasą. Środki masowego przekazu -- telewizja, radio, a ostatnio również internet -- kształtują opinię publiczną na całym świecie. Umiejętność efektywnej współpracy z dziennikarzami, reporterami i autorami artykuł ów to kluczowy elementy pracy specjalisty PR. Odpowiednio zaprezentowany materiał o firmie i jej produktach, czy usługach może przyn ieść jej dodatkowe zyski i powiększyć grono klientów. Aby jednak taki materiał pojawił się w prasie, radiu czy telewizji, należy wcz eśniej w odpowiedni sposób go przygotować.
''Jak utrzymywać dobre relacje z mediami'' to podręcznik przedstawiający zasady skutecznych działań PR w erze nowych technologii i śro dków masowego przekazu. Opisuje zarówno zagadnienia prawno-etyczne, jak i praktyczne metody współpracy z dziennikarzami prasowymi i telewizyjnymi. Uczy, jak wybrać najefektywniejsze medium, jak przygotować notkę prasową i jak poradzić sobie z wywiadami radiowymi i telewizyjnymi.
Prawo prasowe, etyka dziennikarska i koncesje
Nowe technologie i nowe środki masowego przekazu
Wybór najodpowiedniejszego medium
Tworzenie notek prasowych i artykułów
Rozmowy z prasą
Sztuka udzielania wywiadów
To doskonałe źródło wiedzy dla każdego specjalisty PR
-- zarówno początkującego, jak i doświadczonego.
- author: Alison Theaker, David Wragg, Michael Bland