Opis produktu: Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem - Izabella Mulak, Małgorzata Szeroczyńska
Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem - Izabella Mulak, Małgorzata Szeroczyńska
Niejednokrotnie nawet nie zdajemy sobie sprawy, że sami ''hodujemy'' sobie trudnych klientów, których później obarczamy całą winą za złą współpracę. Nie wiemy jak ważne jest to, aby osoba pracująca w zawodach prawniczych posiadała pewne podstawowe umiejętności interpersonalne. Jak się okazuje, nie jest to wcale takie trudne, ale do tego potrzebne są osoby, które w sposób rzetelny i profesjonalny pokierują prawnikiem i pomogą mu wyeliminować z jego postępowania błędy, które popełnia w kontaktach ze swoimi klientami. Ta książka ma służyć w tym pomocą. Nie rozwiąże wszystkich problemów, które na swej drodze napotka trener takich umiejętności, ale stanowi doskonałą bazę dla dalszego samodzielnego rozwoju i poszukiwania własnych technik i metod kształcenia. Opatrzona jest wieloma wartościami i praktycznymi wskazówkami, które są cenniejsze, że Autorki zaczerpnęły je z własnego doświadczenia.