Jak rozmawiać z klientami. MAGICzne formuły udanej komunikacji
Klient rzadko bywa rozpieszczany. Raz na jakiś czas trafia nam się jednak okazja doświadczenia prawdziwie pięknych momentów ? chwil, które decydują o zakupie, wprawiają w dobry nastrój, budują opinię o firmie. Magia? A może po prostu MAGIC? W tej książce znajdzies z wiele rozważań dotyczących sfery relacji na styku sprzedawca-klient, wspartych przykładami z życia i anegdotami. Diane Berenbaum i Tom Larkin, autorzy nowatorskiej metody szkolenia pracowników zwanej MAGIC, przybliżą ci tajniki skutecznej komunikacji z klientem i podadzą wiele cennych wskazówek oraz ćwiczeń pomocnych w kontrolowaniu i rozwijaniu tej umiejętności. MAGIC to nie jest prosty zes taw formułek gwarantujących sukces. To proces samodoskonalenia i zmiany postaw. To sposób bycia nastawiony na respektowanie drugiej osoby. To zestaw prostych ćwiczeń i doświadczeń, które pomogą ci otworzyć oczy na ten najważniejszy element codziennej pracy.
- author: Daniel Barenboim, Tom Larkin