Jak prowadzić zebrania
W dzisiejszym środowisku pracy, które w coraz większym stopniu wymaga współdziałania i dobrych relacji między pracownikami, umiejętn ość zorganizowania i poprowadzenia zebrania staje się dla menedżera niezbędna. Właściwie zaplanowane i prawidłowo poprowadzone zebra nia mogą pomóc tobie i twoim pracownikom współpracować w sposób bardziej wydajny i skoordynowany. Dzięki radom zawartym w tej książc e możesz sprawić, że zebranie, często traktowane przez pracowników jako strata czasu, zamieni się w spotkanie pełnych entuzjazmu i z aangażowanych w pracę partnerów.
Z książki dowiesz się:
co powoduje, że niektóre zebrania są nieudane, i jakie mogą być tego skutki,
jak sprawić, aby zebranie zakończyło się sukcesem,
jak przygotować się do zebrania,
jak rozpocząć zebranie, sformułować jego zasady oraz dokonać podziału ról i obowiązków,
jak zakończyć zebranie i co zrobić z jego wynikami,
jakie techniki i narzędzia mogą pomóc uczestnikom zebrania w bardziej skutecznej i wydajnej współpracy,
jakie są najczęstsze problemy związane z zebraniami i jak sobie z nimi radzić,
jak wykorzystać nowoczesne technologie do zorganizowania zebrań wirtualnych.
- author: Barbara J. Streibel