Instrukcja przechowywania dowodów podatkowych i płacowych
Instrukcja to gotowy wzorzec zarządzenia wewnętrznego ? pomoże
wprowadzić zgodne z przepisami prawa zasady dotyczące przechowywania
dokumentów podatkowych i płacowych.
W instrukcji m.in.: terminy przechowywania poszczególnych dowodów,
zasady przetwarzania i zabezpieczanie danych osobowych, przechowywanie
elektronicznych dokumentów płacowych i podatkowych, zasady organizacji i
zakres działania archiwum zakładowego.
NOWOŚĆ ? SERIA: ?INSTRUKCJE BEZPIECZEŃSTWA PODATKOWEGO?
Instrukcja podatkowego rozliczania wynagrodzeń z wzorami dokumentów
Instrukcja podatkowego rozliczania działalności inwestycyjnej i
remontowej z wzorami dokumentów
Instrukcja przechowywania dowodów podatkowych i płacowych z wzorami
dokumentów
Dzięki suplementowi (format MS Word) instrukcję można łatwo uzupełnić o
własne dane, zmodyfikować, wdrukować. Zawiera wzory dokumentów,
praktyczne podpowiedzi i rozwiązania.
Seria instrukcji, które pomogą zminimalizować ryzyko podatkowe w firmie
poprzez stworzenie zasad i procedur wewnętrznych. Każda z instrukcji
stanowi wzorzec zarządzenia wewnętrznego, w którym wskazano m.in.:
zakresy zadań komórek organizacyjnych mających wpływ na rozliczenia
podatkowe, wykazy obowiązków poszczególnych pracowników, formalne wymogi
dokumentacyjne, obieg dokumentów i informacji.